الاثنين، ٥ مايو ٢٠٠٨

وقفه صامته من أجل الامتحانات

انااا متأسف جدا مش هقدر اكون موجود معاكم واكتب في المدونة لمده شهر لأنى هكون بذاكر وأمتحن .. وانا اسف جدا لو كان كلامي دايق حد وبرده اسف لوكان ردودي على الناس غلسه شوية .. وانى مش كان قصدي .. وانا اسف لوحد كان كتب كومنت وانا مش رديت عليه لانى والله مشغول علطول وبفضى بالعافيه ..

دعواتكم ليه ..

الامتحانات عندنا التيرم ده صعبه قوى ده اصعب تيرم في الكلية دعواتكم

...

فاضل على يوم ميلادى اسبوع للاسف هيهجي في وسط الزنقه .. بس اخيرا هبقى وصلت لسن الرشد زي ما بيقولوا وهبقى مسئول عن نفسي

see u

:)

16 Comments:

xezo said...

وفقكم الله ياريس

يارب كدة الفلتة بتاعة جيد جدا دي تتكرر

.....
ع الهامش

الرشد مش بالسن يابني
اسألني أنا
:)

العسكري عتريس said...

والله ياااااااااااااارب

الرشد اللي اقصده هنا انى مش هروح في حته اعمل ورق ويقولي فين ولى امرك ..

واقدر افتح رصيد خاص بيه في البنك..

واعمل باسبور :D

غير معرف said...

ازيك ياباشا

انا وليد

شد حيلك يامعلم وعايزين نشوفك

حاجه كبيره باذن الله

انت راجل طيب

Dr Nouh said...

فليعنك الرب ...


ركز كده يا باشا وحاول تدي المحاسبة والادارة من الحب والتقدير والولاء والانتماء ...الخ معشار اللي بتديه للتصميم والمدونات والنت :D


استعن بالله ولا تعجز ...


قلوبنا مع الممتحنين .

khobayb said...

ربنا يعينك ويكرمك ويوفقك

شد حيلك

وكل سنة وانت طيب

يا راجل يا طيب

صريح أوي said...

مش هارد عليك
انت مش تستاهل أ صلا
تحياتي

الأختان:عاشقة الشهادة وعاشقة فلسطين said...

ربنا يوفقكم ويوفقنا جميعاً.

أروى الطويل said...

ربنا يعينك
وعلي فكرة جواز السفر مش بالسن
انا عندي جواز سفر من خمس ست سنين كدا :)
والرشد برضه مش بالسن ... :D

Abdullrhman Hassona said...

ههههه
بص يا عم والله انا كنت جي ارد رد طيوب وكده
بس الرد اللي قبلي مش طيوب خالص :P

ربنا يكرمك بجد شد حيلك خلينا نخلص
وكل سنه وانت راشد اصدي وانت طيوب وحبوب يارببببب
واهديك واهدي كل مستمع وفرحان بالمناسبه دي اغنية Happy birthday 3atris :)
ادام الله ايامك سعاده ونجاح ورضى من الله
ادعيلي والله بدعيلك :$

انا انصاري said...

كل سنه وانت طيب

وربنا يوفقك في الامتحانات

غير معرف said...

السلام عليكم
إخواني كتبوا لي بوست جديد
رأيكم اكيد هيفيد

Abdallah Hosni said...

الرشد مو بالسن

وجواز السفر برده مو بالسن

وحساب فى البنك ((مش كل البنوك))

م الاخر انت عتريس ياراشد قصدى راشد ياعتريس

وكل سنة وانت طيب بخصوص عيد الام وعيد مبارك ويتقبل منكم الصيام وحج مبرووووور والف مبروك النجاح وبارك الله لك****

عشان نخلص من كله بدري بدري

الكاتب احمد كاجوال said...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
خديجة عبدالله said...

وقفة من أجل الإمتحانات ولا اضراب من أجل المذاكرة :)

لكن حضرتك قولت وقفة صامتة ازاى صامتة المذاكرة يجب أن تكون بالصوت والصورة بكل الأشكال يعنى

وفقكم الله لما يحب ويرضى

وكل عام وأنت إلي الله أقرب وعلى طاعته أدوم

وفي انتظار عودة قوية في الحق إن شاء الله للمدونة بعد الإمتحانات

ربنا يعينك ويرزقك الثبات في الإمتحان ويبصرك بالإجابات الصحيحة لتكتبها وتحصل علي الدرجات التى ترضيك وتكون فيها الخير لك

الكاتب احمد كاجوال said...

لقد تم الرد علي حضرتك اتمني أستمرار الردود

Ghada , Rofayda said...

يا رب تكون وقفه جد كده و تركزوا في الامتحانات يا ولاد

ياااااااااااه الواحد بيفتكر ايام الامتحانات دي .....عمر مضي والله :) "احنا اتخرجنا في 2006" زمن....
ربنا يوفقكم في الامتحانات جميعا هيه عايزه ذهن صافي بس
___
اه صحيح كل عام ونت بخير :)
بحب قوي يوم ميلاد الواحد بيبقي وقفه كده في القديم و الجديد :)

الي الامام يا فندم ... في رعايه الله

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online