السبت، ٢٥ أكتوبر ٢٠٠٨

لخبطة


اتبهدلت الفترة اللي فاتت .. جهازى كان بايظ في 190 فيرس بس كانوا على الجهاز بسبب انى استخدمت اكسبلورر ساعتين.
:D

نزلت الويندوز مرتين علشان كان كل مره اشغل الماسنجر او الجوجل توك مش يشتغل ويدينى الرساله دي ..


Connecting to Google Talk network has failed due to an expired
authentication certificate. The common cause of this expired
certificate is due to time differences between your computer and the
Google Talk network. Please verify your computer's clock settings
are correct and then press Retry.

في الأخر طلع السبب ان التاريخ بتاع الجهاز مش مظبوط وأن حل المشكلة ظبط تاريخ الجهاز بس ..

الأجمل بقه أن التدوينة اللي فاتت مش أنا اللي كاتبها وأنها جزء من رساله من رسايل الإمام البنا .

عارف أن الكلام اللي فيها كبير وتقيل بس انا كنت حاططها لنفسي افكر بيها نفسي بس :D


11 Comments:

أنفاس الصباح said...

طيب ليه منزلتهاش !

اكيد فى ناس محتاجه تفتكرها معاك

على أى حال حمدا لله على سلامة جهازك

طهور ان شاء الله.

العسكري عتريس said...

:) منزلتش ايه ما هيه التدوينة اللي فاتت دي اللي اسمها بين العقلية الغيبيه والعقليه العلمية..

جزاكى الله خيرا على زيارتك للمدونة :D

أنفاس الصباح said...

معلهش العتب على التركيز

جزاك الله خيرا

Abdullrhman Hassona said...

انت بتعمل اعلان للتدوينه اللي قبل دي هههههههه

الأختان:عاشقة الشهادة وعاشقة فلسطين said...

أنا عرفت وأنا أقرأها أنها من رسائل الأستاذ البنا...

كمان حضرتك وضعت عنوان الرسالة بس فى الآخر(رسالة .. في طور جديد)
************************
استشارة:
فيه فيرس نزل على الجهاز, ولما النت بيشتغل بتظهر مواقع صينية مش حلوة, نزلنا ويندز جديد وبرضه بتظهر, نزلنا برامج تمنع المواقع دى ومش فيه فايدة... ما العمل؟؟

العسكري عتريس said...

ههههههههه هو ده الفيرس اللي عندي بالظبط برده نزل عندي وطلع عيني بس عرفت له الحل الوحيد..

في اسطوانه للصيانه اسمها minepe

بتنزل من ع النت بتشيل الفيرس ده(تمت التجربة ونجحت الحمد لله)

بيقولوا ان فيه حل تانى هو انكم تدخلوا على السيف موود وتستخدمى برنامج avira

م/ الحسيني لزومي said...

شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونك والبنر موجود علي مدونتي

Ghada , Rofayda said...

الف الف سلاااامة للجهاز
ولو كنا نعرف كنا هندعيله بظهر الغيب
دعواتنا ليه ...ربنا يحميه

تحيااااتي

ودام جهاز حضرتك بخير
ودمت بالف خير...

بذرة امل said...

190 فيروس
دول كانوا عايشين على جهاز واحد ؟

العسكري عتريس said...

عبدو ..

اه انا حر .. مدونتى وانا حر فيها


غادة ورفيده

طيب ادعوا تاني علشان الفيروسات جت تاني


بذره أمل..

:) لا أنا وزوعت دلوقتى شوية على أصحابي..

مصراوى محترف نت مش هاوى said...

حمدالله على سلامته
مانت لو كنت قولتلى من الاول كنت قولتلك غير التاريخ
خلى العند ينفعك بقى
هههههههههههههههههههههه

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online